Monday, April 27, 2009

sawang lagik...hahahahha...facebook addicted


hehehehe..sawang lagik blog aku ni..dulu cam rajin sgt kan..sekarang ni hampeh...lagipun bila ader facebook nih cam addicted sgt..ader jer nak tulis tapi dlm blog sendiri malas...post ni aku import dr facebook aku..so enjoy...

kali ni bukan sembarangan, aku jatuh lg...jatuh hati tapi bukan dengan org sepatutnya...maksudnya aku jatuh hati dengan org yg telah pun ade komitmen lain...bukan aku sengaja, tapi perasaan tu dtg tiba2..aku xberupaya nak menghalangnya..aku xnak dituduh perampas or watever...

aku hanya ingin berkongsi kasih sayang yg ada padanya, yang aku payah aku nak dapat dr lelaki yg bujang yg mengaku diri mereka single n available..En.sayang, walaupun saya tau semua ini hanyalah sesuatu yang bersifat sementara sahaja, tapi yg pastinya saya sayangkan awak dan saya ingin enjoy the moment that i have with u without any regret, kalau boleh xnak perkara2 kecil boleh membuatkan kita gaduh, biar kita happy2 jer sbb waktu yg kita ada pun singkat jer..sbb kita xtau bila kita akan terpisah...so saya harap kita gunakan masa yang kita ada dengan sebaik-baiknya...En. sayang, walaupun kita bakal terpisah nanti, saya harap awak akan simpan memori kita bersama dengan baik..kerna saya tau saya juga akan sukar utk melupakan awak..terima kasih kerna sudi menyayangi dan berkongsi kasih sayang dengan saya..

kepada kawan-kawanku, terima kasih kerana memahami dan tidak menghina aku walaupun aku rasa mmg salah sebenarnya situasi aku sekarang..aku bersyukur kerna aku mempunyai korang sbg kawan aku..terima kasih..Aku berdoa yang satu hari nanti aku juga berjumpa seseorg yg betul2 memahami aku seperti yang En sayang aku sekarang..yer waktu tu akan tiba jua nanti,bersabarlah k..

No comments: