Friday, April 3, 2009

Perkongsian.....

Manusia mana yang nak berkongsi..kalau boleh semuanya nak sorg2 punya...xkan ader org sanggup utk kongsi2 ni sedangkan kongsi berus gigi pun org seram ni kan nak kongsi kasih..mmg xkan adenya kan..org yg xmenghadapi xkan tau perasaan ni..tapi bg yg penah atau sedang merasai perasaan tu, mesti akan paham perasaan yang aku alami sekarang ni...

memang banyak org akan salahkan sesapa yang terbabit dlm perkongsian kasih ni...lebih2 lg org yang kedua ni..definitely yes org akan salahkan org yang kedua..aku pun penah marah gak pasal hal ni, aku siap cakap ape kejadahnya bodoh sgt nak pg kawan ngan org yang kita dah tau xkan kemana tu kan..Tapi skang tengok dah terkena kat diri aku sendiri, sbb aku penah kutuk org kan so sbb tu la terkena kat diri aku sendiri..aduhai....sabarla hati...

Aku xtau camner aku leh terbabit dlm hal ni..mula2 kenal camtu je, kawan atas kawan..pastu pegi add lak kat ym..dah selalu chatting, terasa suka lak...lama2 jadi sayang lak walau aku cuba tepis perasaan tu tapi makin lama makin rase sayang lak...gila tul la...sedaya upaya nak lari pun dah xleh rasenya sbb dah terlanjur sayang...kadang2 aku tertanya gak, aku ker yang salah 100% dlm hal ni.. aku pun dah xtau nak jawab..kadang2 kita xdpt nak kawal perasaan kita ni sgt..kalo anda seorg yang berjaya mengawal perasaan anda, saya ucapkan tahniah kepada anda...dan saya ingin belajar dari anda...hehehehhe

kepada seseorg yang disayangi..saya nak awak tau yg saya ikhlas sayangkan awak walau saya tau awak sudah pun dimiliki oleh seseorg..yang penting saya tau kedudukan saya sekarang, dan saya xingin nak musnahkan apa yg awak ade..saya cuma nak berkongsi kasih yg saya tau hanya sementara yg dapat awak berikan untuk saya..saya xkan mintak awak untuk berbuat apa2 yang
awak xmampu nak buat dan berikan pada saya...saya akan cuba sedaya upaya saya untuk tidak menghadirkan perasaan ini apabila berhadapan dgn kawan2 kita disini kecuali di hadapan kawan2 saya di sana...saya paham awak juga terbeban kerana cuba untuk melindungi perasaan awak..terima kasih kerana sudi menyayangi saya seadanya saya..

No comments: